Gyakran ismételt kérdések

GYIK



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Mit jelent a blister?

Ahol ezt a megjelölést találja azon termékek gyári csomagolásban vannak.


Mit jelent a bulk?

Ahol ezt a megjelölést találja azon termékeknek nincs gyári csomagolása.


Mikor érkezik meg a csomag?

Minden rendelést ami munkanapokon 15h-ig beérkezik webáruházunkba az feldolgozásra kerül és még aznap postázzuk. Ha Ön 15h után adja le rendelését úgy következő munkanap kerül feldolgozásra. Szállítási idő a feladástól számítva 1-2 munkanap. A csomagját nyomon követheti a posta által küldött emailban található csomagszám alapján.


Mit csináljak akkor ha valami kimaradt a rendelésemből?

Ha az Ön rendeléséből valami kimaradt nincs más teendője mint azt a termék(ek)et lerendelni egy új rendeléssel, majd a rendelés véglegesítése folyamán a megjegyzés rovatban feltüntetni ,hogy a két rendelését vonjuk össze. Így a két rendelés egyszerre kerül kiszállításra és egy szállítási költséget fogunk felszámolni. Amennyiben az előző rendelése már kiszállításra került így a rendelések összevonása nem lehetséges.


Hol lehet átvenni a terméket?

Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség. Minden rendelést futárszolgálaton keresztül tudunk eljuttatni Önhöz.


A rendelésemről nem kaptam email értesítést. Mit csináljak?

Rendszerünk minden sikeresen leadott rendelésről automatikusan értesítést küld a megadott email címére. Amennyiben a rendelés folyamán a megadott email címére nem kapott értesítést úgy keressen meg bennünket email címünkön info@gsmbutik.hu és kérjen tájékoztatást. Ha az email címére nem kap értesítést annak több oka is lehet:

- nem jó formátumban adta meg az email címét így a rendszerünk nem tudta kiküldeni az értesítő emailt

- rosszul adta meg az email címét és más helyre került kiküldésre az értesítő email

- nem véglegesítette a rendelést és ebben az esetben rendszerünk nem küld értesítő emailt

- levelező rendszere a SPAM tárba helyezte az értesítő emailt


Vissza szeretném küldeni a termék(ek)et. Mit csináljak?

Amennyiben terméket szeretne vissza küldeni részünkre úgy kattintson ide és kövesse az információban leírtakat : http://www.gsmbutik.hu/aru-visszakuldese


Megadott telefonszámon nem érem el az ügyfélszolgálatot. Mit csináljak?

Amennyiben telefonos ügyfélszolgálatunk nem elérhető úgy keressen bennünket az info@gsmbutik.hu email címen.

Hiányosan érkezett meg a csomag.Mit csináljak?

Amennyiben a csomag tartalmában hiányosságot tapasztal és a csomag sérülten került átvételre úgy a postán jegyzőkönyveztetni kell az esetet és kártérítési igényt kell benyújtani. Ha a csomag sértetlenül kerül átvételre és hiányosságot tapasztal úgy jelezze ezt részünkre az info@gsmbutik.hu email címen.

Mennyi a szállítási költség?

Kettő szállítási mód közül választhat. Utánvétes házhoz szállítás ami bruttó 1490ft, utánvétes postán maradó ami bruttó 1090ft. Bruttó 9990ft vásárlás felett mindkét szállítási lehetőség ingyenes. Ha ön bruttó 9990ft felett vásárolt válassza az INGYENES szállítást ami alapból házhoz küldünk de ha Ön postán maradóra szeretné akkor a megjegyzés rovatban tüntesse fel a posta címét.