Áru visszaküldés információ


ÁRU VISSZAKÜLDÉSÉNEK FELTÉTELEI ÉS MENETE

Amennyiben garanciális,szavatossági, jótállási, elállási jog vagy termék cserével szeretne élni úgy a következő képen tudja vissza juttatni a termék(ek)et hozzánk:
- keresse meg a webáruház láblécben (alján) a "vevőszolgálat" menü pontot és kattintson a "termék visszaküldés RMA" menüre
- töltse ki az űrlapot, fogadja el az "áru visszaküldés információt" majd nyomja meg a "küldés" gombot
- csomagolja be a terméket és küldje vissza a következő címre : Zeg-Mob Kft. (GSMbutik), 8900 Zalaegerszeg, Mikes Kelemen u. 8/1
- a vissza küldött termék(ek) beérkeztét követően megkezdjük a feldolgozást és értesíteni fogjuk Önt email-ban az ügymenetről
- személyes ügyintézésre nincs lehetőség
- csak hiánytalanul csomagolásában vissza küldött termékeket áll módunkban kezelni, ha a termék hiányosan vagy sérülten érkezik meg érték csökkenést kell megállapítanunk
- felhívjuk a vásárló figyelmét ,hogy a vissza küldeni kívánt termék(ek)et postai levélként adják fel és ne postai csomagként. A kettő szállítási költség közti különbség kb. 1000ft.
- utánvétes és postán maradó küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Az áru vissza szállítás költsége a vevőt terheli